Thailand: Phuket Town

Godmorgon Godmorgon !

Har egentligen inte sa mycket att skriva, utan hade mest lite do tid over!

Idag sa skiner solen har som vanligt, har nere behover man aldrig tvivla! :)
Dock har vi saknar ett riktigt regn ibland, bara fa krua in sej och mysa!

Saknar varen hemma gor man me, det ser sa mysigt ut med alla bilder folk lagger upp. Blommorna borjar sla ut och varmen borjar sprida sej i kroppen! Varkanslor!

Verkar ju vara lite kaos hemma i Sverige just nu med flygtrafiken. Sa vi far ju se hur det gar for Nathaile att ta sej hem, all flygtrafik verkar ju vara avstangd just nu. Och dom verkar ju inte riktigt veta hur lange till det kommer att vara sa heller.
For Nathalie tror jag dock inte att det hade gjort natt med lite extra semester, hon hade nog bara blivigt glad om hon fick stanna langre!
Vi far val avvakta och se vad dom sager.

Det enda jag kanner ar att man vill inte skicka henne till Bangkok i onodan heller, sa som laget ar just nu dar. Sa det basta vore ju om hon kunde fa aka direkt till flygplatsen.
For att efter att vi akte fran Bankok nu sist sa verkar allt ha blivigt varre! Nu ar det tydligen minst 23 st som har blivigt dodade och over 800 skadade i kravaller som uppstat. Sa jag tror att man ska halla sej borta sa lange det gar! Men det verkar inte va turister dom gett sej pa iaf, och det kanns ju lite lugnare.
Men vi kommer ju inte utsatta oss for onodiga risker, det behover ni inte oroa er for hemma!

Vi far helt enkelt avvakta och se!

Idag sa ska jag och Emmilia ga och kika lite i kopcentrum har i Phuket for att fordriva lite tid. Se om vi kan gora nagra fynd och kanske till och me ga pa bio!
Jag har nog tjajat om bio sen jag kom ner, tycker att det ar sa mysigt att ga pa bio! Och tv och film ar man ju inte bortskamd me nu precis.

Bye bye, nu vantar lite shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0