Vietnamn: Na Trang.


Jag i Pai.


Hittade lite elefanter langs med varan mopedtur i Pai.


Alskar denna bilden!


Laos!


Laos!


Tjejerna ar ju tokiga i ol!


The Blue Lagoon i Laos.


Sahar stora fiskar badade man me. Panik!



Jag och Nathaile skulle saklart hoppa!


Jag och Madde kunde inte lata bli att kolla vad Nathaile hade for sej inne pa toaletten. Och denna va det basta sattet vi kunde komma pa for att snoka!


4000 Islands Laos.


Solnedgangen pa 4000 Islands.


Soluppgangen utanfor varan bungalow!


En liten battur till fastlandet dar buss till Kambodja vantade.


Ankor Wat och alla dess olika tempel.


Vi!


Wiiiii!!!


Yoga pa hog niva!


Ankor Wat.


Jag njuter av den vackra utsikten!


Monumentet med alla kranium som finns pa Killing Fields.


Sa hemskt och svart att forsta!


Ofattbart!


Kladerna som va fran manniskorna!
R.I.P


Cu Chi tunnlarna i Vietnamn.
Har fick man halla in magen kan jag saga, for mycket plats va det minsann inte!


Trangt va det!


Jag och Madde pa Standen i Vietnamn!


Fick ju passa pa medans man hade chansen tankte vi.
Men roda som kraftor 2 timmar senare fick vi lida utav varat beslut!
Aj aj aj !


Vackert langs med standen ar det ju har i Na Trang.
Men att aka hit pa Charter ar inte att rekommendera.
Vi har gatt igenom hela staden och det finns inte mycket att gora.



Lyckades ju hinna fa upp en del bilder nu som ni kan kika pa dar hemma! :)
Jag sitter och vantar pa tjejerna just nu som ar pa en ansiktsbehandling. Sen ska vi ga och hamta upp bikinis som jag och Emmilia har bestallt och sytt upp. Sa jag hoppas verkligen att dom blir bra! Va en liten rolig ide tyckte vi, sa vi chansa iaf.

Inatt sa aker vi tillbaka till Ho Chi Minh for att imorgon kvall flyga vidare till Bankok. Vi har langtat tillbaka till Bankok nu allihopa sa det ska bli kul att komma fram. Sa da kommer det att bli shopping for hela slanten. Ar ju dock lite oroligt i Bangkok just nu men vi hoppas att vi ska slippa hamna mitt uppe i det.
Sen vantar ca 6 dagar pa Koh Lipe med sol och bad, innan Nathalie beger sej hemmat.

Har i Na Trang har vi gatt runt for att forsoka fa koll pa staden. Det gar ju mycket charter resor hit fran Sverige sa vi trodde ju att detta skulle va en kanon stad, med en massa utbud pa olika saker. Men vi far verkligen ingen koll pa staden, och det finns inte alls mycket att fordriva tiden me forutom att sola och bada. Och eftersom vi har vart sa branda sa va det ju bara att glomma sol och bad! :(

Nu vantar en natt pa bussen, och vi alla haller tummarna att ingen ar aksjuk denna gangen.
Ha det bra dar hemma!






Kommentarer
Postat av: Mariann

Här i Ågarp drillar lärkorna på fälten. Anette och jag har promenerat i två timmar, underbart.

Imorgon åker jag till Oslo. Håll tummarna att jag får visum för ett år.

Älskar era bilder och är avundsjuk på det ni får uppleva. Jag vill också ha en blogg, så jag kan skriva när jag är borta.Kramar!

2010-04-07 @ 18:52:07
Postat av: Millis

Hjärtat!! Min love!

När hade du tänkt komma hem!!!??? saknaaaaaaaar dig massor!!!!!!!

Får väl ta och åka till dig om du inte kommer snart!! Älskar dig!!

2010-04-07 @ 23:37:24
Postat av: Jessika

Hejsan.

Jag undrar bara om du har en budgett på din resa.

Eller hur mycket pengar du användt?

2010-04-09 @ 11:25:46
Postat av: Mam 2 Emlan

Hellow My best tjej Vilka fina bilder jättekul att följa er resa Miss Y love Y 4 ever Mam

2010-04-10 @ 18:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0