Håkans Bar..

Ikväll har Håkan från kanal 5 premiär öppning för sin nya bar här på Karon Beach. Så vi va förbi en snabbis och kika in det. Får hoppas att det kommer gå bra för dom!

Idag har det vart lite mulet till och från, så jag passade på att ta en thai massage imorrse. Och det va väl behövligt, även om det gjorde fruktansvärt ont stundvis. Hon kom åt alla ömma punkter, fråga om jag jobba med dator arbete om dagarna eftersom jag va så stel. Men jag har nog bara mitt eviga bärande av min ryggsäck att skylla på...
Just nu så har vi nog en liten dipp här, lite idé torka till och från med vad man ska hitta på. Brandon saknar att jobba, eller att sysselsätta sej iaf. Och det påverkar ju humöret för oss båda...
Sen är nog inte Phuket det bästa för oss, när vi är vana med att va ganska ensamma som turister på många av det ställena som vi haft turen att besöka.
Så vi får nog ta oss i kragen och se till att ta oss härifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0