Resumé!

Har haft lite blogg torka sista tiden! Vet inte riktigt varför, men har bara inte haft lust helt enkelt. Ska försöka skärpa till mej!

Vi får köra en uppdatering ist!

Vi är kvar här i Phuket just nu, men idag så far vi vidare mot Koh Tao. Jag har bestämt mej för att ta ett dykcert, men jag ju dock erkänna nu när det är betalt att jag har blivit riktigt nervös för att jag ångrar mej. Jag är rädd att jag inte vågar!
Men som Brandon säger: - Ingen idé att oroa sej för det just nu, innan du ens har provat!
Och det är ju så sant som det är sagt! :)
Jag kan ju trösta er därhemma men att här i Phuket så har det vart mulet varje dag, visst fortfarande varmt men det kommer nån regnskur då och då. För mej och Brandon är det perfekt, vi tycker att det är skönt. Men man kan inte låta bli att tycka synd om alla det som betalat dyra pengar för att åka på sol semester och så är vädret såhär... Men det kanske tröstar er lite därhemma, mitt i allt snökoas som verkar ha infunnit sej.
Senaste dagarna har vi iaf hunnit med att besöka Phuket´s Akvarium!
Vi tog även en tur förbi Phuket Street Show, där vi åt sushi och kolla på en massa uppträdanden!
Sen har vi även provat på Muay Thai Boxning.
(Dock har vi inga bilder, eftersom våran tanke va att träna det i 1 vecka. Men efter 1 dag så va vi båda överrens om att detta va inget vi ville göra just nu.. På tok för jobbigt och svårt. )
Vi tog en tur förbi Phuket Zoo!











Vi har haft "hemma kväll" på Alex och Alexandras fina hotell!





Vart på Invingningen av Håkans Bar här i Karon!



Och igår så va vi ute för att få stor fisk! Dock hade vi inte turen med oss, men fisk fick vi! Brandon och Alexander drog upp tonfisk och jag fick upp en Barracuda, Alexandra fick bara napp på en plastpåse tyvärr...
Passa på att bada lite från båten fick vi med!











Det va det som vi hade att bjuda på för tillfället, nu måste väskan packas för att bege sen mot Koh Tao. Resan dit tar ca 1 dyng totalt. Inget att se fram emot!
Ha det bra därhemma nu, så hörs vi nog lagom till julafton igen! 


Kommentarer
Postat av: Ann

Stackars lilla tigern å elefanten... dom ksa ju va i frihet... men lite mäktigt att se en tiger på nära håll ändå...

Imorse va d -27 grader när jag åkte till jobbet... härligt värre...så nog är det vinter alltid...

Hoppas ni sover gott nu, jag har 1½ arbetsdag kvar innan julen börjar på riktigt, imron kväll blir d uppesittarkväll hos fmiljen Boldrup-Ekendahl...

saknar dej...

Puss å GOD JUL!!! <3

2010-12-22 @ 08:11:28
Postat av: mariann

Saknar er. jag vaknade tidigt och jag börjar alltid dagen med att kolla er sida. Hoppas att resan till Koh Tao inte var alltför jobbig.

jag fick mitt förlängda uppehållstillstånd igår. Så nu behöver jag inte oroa mig. Massor med kramar till er från mig. Jag har laddat ner Skype igen. Skall köpa en kamera som jag installerar på min dator. Försök ringa mig om några dagar. mariann257 är min inloggning.

Kramar och GOD JUL

2010-12-22 @ 13:51:02
Postat av: Ninni

Gud så härligt! Hur länge ska ni va borta egentligen?

Håll hårt i kameran alt kör backup, ja blev av me alla våra bilder pga städerskan :/ kram o god jul

2010-12-23 @ 07:31:26
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0