Sovmorgon!

Vi vaknade inte forns kl 11 idag, och det va sa himla skont!
Efter att jag pluggat klart 1 kapitel, sa for vi ivag och hyrde moped. Kollade runt pa on, och hitta en jatte mysig strand!
Kvallen blir lugn, vi ska ata nu och sen maste jag plugga lite mera. Och forhoppningsvis sa orkar jag halla mej vaken till en film! :)

Imorgon sa ska jag gora mitt forsta dyk, ar nervos maste jag erkanna. Kommer ju va en helt annan kansla an det va att prova i poolen. Nu kan man ju bara inte ga upp om det skulle bli problem, utan det galler att halla sej lung. Sa det blir min stora utmaning imorgon!


Kommentarer
Postat av: mariann

Utmaningar är steg i livet. Ta små steg eller stora steg, huvudsaken är att du är nöjd när du når ditt mål. Lycka till. Kramar

2010-12-25 @ 23:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0