Solen skiner!

Idag skiner solen, Loveli!

Just nu sitter jag på Espresso House, åkte hit imorrse för att hinna träffa Josefin lite mera. Hon fick precis en stor leverans så nu sitter jag här brevid och små ler lite för mej själv,och är glad för att jag inte behöver packa upp den! Utan jag kan bara sitta brevid,njuta och titta på! :)

Jag ska snart bege mej in till stan för att uträtta dom sista ärendena, det är mest småsaker så jag hoppas att det kommer att gå fort. Får hoppas att SL är på min sida idag och att man inte fastnar någonstans på vägen. Det är helt sjuk att snö kan lamslå en hel storstad. Under mina vintrar som jag bott i Norge har man ju aldrig haft problem med snökaos, som det är på detta sättet här. Och där har det ändå vart mycket, mycket mera snö. Men det är väl Sthlm syndromet, vi tål väl inte riktigt kylan.

Ikväll så Måste jag verkligen packa min ryggsäck, så är det bara. Nu kan jag inte skjuta på det längre. Imorgon vill jag bara kunna försöka slappna av och känna att allt är klart. Brandon är ju ledig imorgon me, så då vill jag bara vara hemma med honom och mysa innan planet går. Vi flyger ju från Arlanda ca 21:30 imorgon kväll, och vi får väl hålla tummarna att planen kan lyfta så att det inte är samma kaos som det vart med alla inställda tåg. Men än så länge har det gått bra säger flygbolaget. Så vi håller tummarna.

Vi flyger ju till Bangkok först, där kommer vi att möta upp Emmilia som redan har vart nere ca 1 månad. Och om jag ska va ärlig så vet jag inte så mycket mera vad som är planerat. Eftersom dom andra har hunnit träffa varandra dagligen, så har ju dom kunnat prata mera planer och restankar. Men det är nog sagt att vi är i Thailand nån vecka och bara solar och badar och kopplar av och sen åker vi nog vidare. Alla är ganska inställda på att ta det som det kommer, och trivs vi bra på nått ställe kanske man vill stanna där lite längre. Men vi ska nog hinna me en del länder under resans gång.

Jag har fryst mitt telefon abbonemang under tiden jag är borta. Kändes onödigt att ta med telefonen då det ändå är för dyrt att kunna ringa hem. Men jag kommer att öppa det igen så fort jag kommer tillbaka till Sverige, så ha kvar mitt nummer för att det kommer att vara samma som det alltid har vart. Just so you know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0