Back In Town!

Hade en mysig Fredagskväll ute på landet. Vi grilla drack några öl och prata om det mesta!
Sen skulle jag såklart ge mej på att meta, för det är någonting som jag tycker hör till när man är ute på landet. Men det va ju inte det lättaste att hitta någon mask. Super torrt i marken ju!
Men efter en del spad tag kunde jag hitta någon enstaka mask, dock letade jag nog mer mask än vad jag väl meta när det kommer till kritan. Myggen va ju som gamar, dom höll ju på att äta upp mej totalt.
Igår tog vi det bara lungt, badade lite och bara hängde.
Jag va så trött jag så somnade på en liten eftermiddags tupplur. Men det va nog välbehövligt!
Så våran lördag va lugn och avkopplande med andra ord!
Skulle slänga mej i duschen när jag kom hem till stan igår, och gissa vad som satt och sög på mej då! Jo man kan kalla han "Hubert" om man vill. Men han är ett av det vidrigaste djuren som finns. En fästing djävel, det är ju typiskt. Men nu är han veck!
Fredag:
Lördag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0