Gick med vinst!

Loppmarknaden vid Täby galopp kan jag ju rekommendera varmt för er som tycker om att fynda!
Vi fick en chock när vi kom dit, vi hade hört att det va mycket folk. Men inte så mycket. Det va folk med "walkie talkie" som organiserade upp alla bilar, sjukt stort loppis område och proppat med folk.
Och självklart så finns det ju alla sorters människor som går på loppis, och vissa kunde man ju få spel på. Kostade någonting 10 kr så ska dom ju ändå pruta på det. Men visst, credd ska dom ha för att dom försökte iaf! Såg även vissa original! :)
Jag blev av med en massa kläder som jag ändå inte använder, och blev 2000 kr rikare. Så jag är nöjd med dagens jobb! Pengarna kommer att gå direkt till reskassan, så det är mer än välkommet!
Kommen nog även att bli ett till besök hit inom en snar framtid, finns fortfarande saker kvar att sälja! :)
Vi har ju även i uppdrag att sälja Brandons mors bil. Så vad passade inte bättre tyckte vi än att göra det på en loppis. Så vi satte upp en lapp på bakluckan och fick en hel del intresserade personer på kroken. Så nu Mariann kanske du inte äger en Audi så länge till!
Men vissa skrattade även gott åt oss, vilket vi kan förstå!
Men bra idé tyckte vi!


Att bilen va fullproppad, det vill jag lova!
I väntans tider!
Sen va det bara att köra!
Säljknep, som gick hem!
Och så va det ju bilen! :)
En go gubbe helt enkelt!
Dagens sötaste!
Hon satt vid sitt lilla bord och sålde sida dockor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0