Parkerings häng!

Har hängt på parkeringen utanför oss i 1 timme nu!
Planen nämligen så att vi skulle grilla ikväll, och är man i Sthlm och bor i en lägenhet utan balkong då får man minsann ta till dom knepen som går!
Så skolans parkering vart perfekt!
Slog upp 2 brasse stolarna och sen var det bara vänta på att glöden vart perfekt!
Gotte vart det me, så vi klagar inte!
Annars så har det vart lugnt idag, jobbade idag men fick gå hem redan vid 11 för då va allt klart. Så jag cyklade till badplatsen och tog ett dopp bland alla andra Stockholmare. Sjukt är det, krylla av folk så man fick ju knappt plats!
Sen tog jag och avklarade 1 timme på gymmet, innan jag kastade mej på soffan här hemma!
Är inte speciellt trött, men eftersom kl ringer 5 imorgon bitti så borde man nog försöka sova iaf! Blir nog att jag kryper nej i soffan framför Tv:n så att man kan se hur det går i VM-finalen!
Känns som att det kan ju va nått man borde se, även om man inte är någon fotbolls fantast!
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0