All lycka!

Har vart ute på en löprunda nu på förmiddagen, riktigt skönt att röra på sej lite! Min fot strejkar dock, men jag hoppas att det ger med sej snart!

Sitter här just nu och bara tar det lungt, ska slänga i mej lite lunch innan jag ska iväg och jobba några timmar. Mannen här i hushållet, är bra huslig idag må jag allt säga. Han dammsuger och dammar som en galning! Blir fin fint!

Jag och Brandon va nere på stan igår och tog en fika och bara gick runt och strosa lite. Och visst hamnade vi mitt i all bröllopsuppståndelse vi me! Det va ju svårt att missa! Och det va maffit!
Jag har ju inte lagt nått större intresse i detta bröllopet mer än att man vart glad för Victoria och Daniels skull.
Men vi tog del av hela showen, såg alla musikanter som gick längs med gatorna, alla soldater som ställde ut sej längs kortegevägen. Det va ju roligt att se, händer ju trots allt inte varje dag.

Bröllopet såg vi inne på Elgiganten på Kungsgatan, dom körde på ljudet på tv:n så vi bänkade oss! :)
Och vackert va det!
Dom är ju så fina tillsammans!
(Och man får ju inte glömma Agnes som sjöng i kyrkan me, hon är ju bara för snygg! )

Sen va det bara att ta plats på Kungsgatan lagom tills de anlände, så även vi fick se en skymt av dom live!
Vackert!








Det nygifta paret!


Kommentarer
Postat av: Mariann

SÅÅÅÅÅÅ avundsjuk jag blir. Att ni fick se dem alltså.

2010-06-20 @ 14:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0