Nu börjar det ordna upp sej!

Packad och klar!
Men jag har ju såklart alldeles för mycket med mej som vanligt!
Har ju mera saker med mej nu, för 1 vecka än vad jag hade när vi skulle till Asien i 3 månader!
Men men, men vet ju aldrig vad som kommer att komma till användning! :)
Det är Emely Kullman i ett nötskal kan man säga!
Jag lär mej aldrig!

Jobbade på Espresso House på Hötroget idag, är riktigt kul att komma igång igen! Och stundvis va det full rulle så tiden bara sprang iväg!
Mamma kom även in och mötte upp mej och bjöd mej på lunch, blev en hummersoppa med räkor! Mums!
Tack mor!

Nu väntar jag på att Brandon ska komma hem från jobbet, så vi kan fixa det sista!
Sen beger vi oss till Halmstad tillsammans med Alex och Sarwe, blir familjebil som tur är annars hade det vart tajt med plats! :) 
Så en lite roadtrip ikväll med trevligt sällskap, det kan ju inte bli bättre!

Halmstad, här kommer vi!


Håller vädret i sej (vilket jag hoppas) kommer det att bli en hel del sol och bad!
Det kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Maria

Glad Midsommar till er, hoppas ni får det mys.

Tänker På dig!

Kram och Kärlek

2010-06-24 @ 18:33:02
URL: http://www.lundstromtycker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0