Orkar inte...

Måste egentligen packa min väska, för imorgon så åker vi till Halmstad!
Men det är ju så trisst att packa. Så man får inte riktigt tummen ur.
Och vad man ska ha på sej på midsommar blir ju som vanligt ett problem, och vad man ska göra är ju ännu en fråga man kan ställa sej!?

Hann iaf med bror och Ida ner en sväng på stan idag, kika lite butiket och så. Men det vart igen shopping, hitta inget som jag kände att jag bara måste ha!
Det är så kul att du är hemma nu Bror!

Har även vart hos en sjukgymnast idag för första gången, man känner ju sej bra skruttig då. Börjar nog bli gammal nu...
Men min rygg bråkar ju lite med mej ibland, knakar nått fruktansvärt och låser sej ganska ofta. Så det va lika bra att kolla upp det! Och det är tydligen så att jag är överrörlig, och detta berodde tydligen på att om man som yngre tränade mycket gymnastik som jag gjorde flera år, då är detta tydligen ett vanligt problem som kommer sen. Alla mina leder är utsträckta mer än hos andra, så därav låsningar och knakningar när man ska tillbaka till "normalt" läge!
Klättring skulle tydligen va en bra sport för mej trodde han, och det låter ju skit kul. Så får se om man hittar nått bra ställe att prova på! :)

Bara att bita i det sura äpplet nu tror jag...
Väskan packar ju sej inte själv direkt...
Tjo tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0