Va hände!?

Lyckad kväll igår måste jag nog allt säga!

Satt ju här hemma i lugn och ro och va lite små seg. Man blir ju lätt hemma kär!
Men sen bestämmde vi oss iaf för att ta oss ner och lyssna på Fibes Oh Fibes vid Skeppsbron, där dom hade en spelning.
Så det va bara på med regnjackan!


Jag tycker att dom är bra jag, men för Brandon va dom väl inga favoriter!

Mötte sen upp Sarwe, för att bara ha det lite chill tänkte vi!
Men ack så fel vi hade!
Det va visst Berns som gällde, och det va inte lite raj raj där inte.
Missy Elliot av alla hade sin efterfest där! Så där kan vi snacka att det va bara att slå klackar i taket!

Bjöds även på en live konsert av Adam Tensta! Inte illa, Inte illa!
Lyckad Lördag må jag nog allt säga!




Kommentarer
Postat av: Mariann

Kära nå´n vad ni hinner med. Jag läser din blogg en gång i veckan. Det är så roligt att läsa vad ni gör.

Dubbla budskap! Skojar du. Men det är ju överallt. Orio cookies är trots allt ganska goda. Kramar till er!

2010-06-13 @ 12:28:25
Postat av: Angelicah

hahahahahah oreos!!

åh vilken berns kväll!! kuuul!



ta hand om er!!

2010-06-14 @ 22:09:23
URL: http://www.angelicah.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0