Thailand: Koh Tao.

Tankte forsoka lagga upp lite bilder sa ni far se lite vad vi pysslar me, vi ar som sagt kvar pa Koh Tao och ar det nog i ca 2 dagar till, sen aker vi tillbaka till Bankok innan vi beger oss norr ut.



Forsta kvallen i Bankok.





Jag och Nathaile leker med Bucket sugror!



Jag hitta nagra hundar medans vi vanta pa batresan!



Varken jag eller Nathaile kunde halla oss vakna pa baten!



Nick, Dan, Nathalie, jag, Emmilia och Madde!
Killarna kommer fran Australien och ar super trevliga!



Igar satt vi pa standen och kollade pa solnedgangen.



Vackert!


Kommentarer
Postat av: Mariann

Så varmt och härligt! Här skiner solen på skaren. Det har börjat smälta undan lite av snön. Njut lite av solnedgångarna åt mig också. Kramar

2010-03-06 @ 12:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0