Thailand: Koh Tao.

Tankte skriva nagra rader snabbt innan dom stanger har pa interner cafet. 

Vi kom fram valbehallna till Koh Tho efter buss och batresan, allt gick bra. Jag la mej pa vara vaskor och sov pa baten jag, kunde inte halla ogonen oppna. Sa det va sont aven om det sag lite lustigt ut. men nar man val vankande sa va vi i paradiset. det ar verkligen vackert har pa alla oar i Thailand.

Vi hade tur nar vi kom me, for att det fanns en massa lediga rum. Sa vi bor alla fyra tillsammans nu med i ett rum med balkong. Mysigt ar det att kunna sitta ute lite pa kvallarna. Men just nu nar jag sitter och skriver har sa kommer det en massa folk och fragar efter rum, men nu ar hela on full. Det va ju full moon pa grann on har for nagra dagar sen, sa da kommer alla hit verkar det som. Sa vi hade nog lite tur iaf !

Dagarna har gar mest at till att ligga pa stranden och sola och bada. Det ar sa himla varmt sa man kan nastan inte gora nanting annat. Och ligga i solen gar knappt, men det ar gott! Pa kvallarna ater vi middag pa standen och tittar pa fiershower.

Men ska jag vara arlig sa har jag vart ledsen manga stunder under denna veckan som gatt, borde verkligen vara glad men har svart for at nar jag saknar Brandon sa himla mycket. Jag hoppas verkligen att det blir battre snart, for annars kommer jag att kasta in handduken... Hall era tummar! Som det ar just nu sa kanner jag mej trasig.




Kommentarer
Postat av: vicky

kommer kännas bättre vännen lovar, bara ge de 2 veckor till eller nått...tänk på mig och cissi först 2 veckorna i gol:)

puss!

2010-03-04 @ 18:18:04
Postat av: Mariann

Nu håller du ut och njuter. Om inte kärleken håller nu, så håller den inte när barn ( barnen) kommer. Njut i vetskapen av att vi vill detta för dig.Tro mig, jag vet. Kramar i massor.

2010-03-04 @ 22:16:26
Postat av: Charley

Hej älskade! Man får vara ledsen, glöm inte det! Jag förstår att du saknar B, tror säkert att han saknar dig med!! Finns alltid här om du behöver stöd, vare sig du är glad, arg el ledsen. Alltid Love, alltid !!! Hoppas dock att när längtan lägger sig för en stund, att du passar på att njuta av den underbara värmen. Hemma är det (som vanligt) grått å trist.

Tänker på dig älskade, ta hand om dig!

2010-03-05 @ 13:17:55
Postat av: Brandon

Mariann (mor min) lugna dig lit enu med barn snacket :) haha

Älskling du klarar det här. får tänka att jag ska hälsa på snart :)

kärlek

2010-03-05 @ 16:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0