Bali Baby!

Surf time!
Ida och jag ägde!
Vädret på Bali va ju inte alltid med oss, så det va bara att passa på så fort solen tittade fram!
Passa väskorna medans tjejerna leta boende blev lite utav min grej! Dock va det inte alltid så lätt att hålla ögona öppna!
Cykla i Ubud va våran grej!
Trodde jag tills mina delar bara ramlade av!
Monkey Forrest!
Här hjälps man åt minsann!
Så vad gör man inte för sin vän!
Va och kollade på risfält!
Ris!
Besökte lite tempel!
Tog ett litet bad i det heliga vattnet!
Vulkan!
Vackert!
Vad sägs om en anabola avocado!?
Här jagas det kackerlacka! Hubert fick kan sen bli döpt till, och bo i en flaska på våran altan!
Hipp Hipp Hurra, för Emmilias dag!
Bror och Ronan!
Middag på Bali, för att fira en grym semester!
Öla på gatan och glo på folk, det kan va guld!
André och Fille, denna bilden är till er!
Vi hittade nämligen dagens DDK, eller årets kanske man kan säga till och me!?
DDK=Dagens Dassigaste Kropp!
Madde my love, se till att ha det sjukt kul nu på resten av din resa!
Tack mina hjärtan för underbara månader!
Love you!

Kommentarer
Postat av: Mariann

Älskar att titta på era bilder.

2010-05-22 @ 09:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0