Bali: Sanur

Skriver nagra rader medans jag sitter och fordriver tiden! Vantar ju pa min bror som borde vara har inom 2 timmar! :) Wiiiiii !

Idag sa har vi legat vid standen, last lite.. Men jag har dock mest vart rastlos! Sa att retas lite med tjejerna blev det, for att tiden skulle ga fortare!

Madde och jag tog aven en Power Walk langs med standen idag pa 1 timme! Hur skont som helst! Dock sa gick jag barfota for jag tankte inte att det skulle vara nan fara, men det va ju inte det smartaste jag gjort. Jag har ju inte gatt barfota pa 3 manader har nere men skulle absolut idag! Och det fick jag sota for kan jag bara meddela..
Just nu kan jag inte satta ner halarna i marken, kommer nog fa feta blasor.. Och det ar inte kul att ga med har nere! Far hoppas att det lagt sej tills imorgon, for annars blir det nog till att linda en gasbinda runt!

Har aven lyckats tappa en sten fran min nack piercing me, bra gjort Emely! Sa just nu har madde skruvat dit den lite temporart! :) Far hoppas att det haller tills man ar i Svedala igen!

Vi har lite svart att lagga upp bilder just nu, bara sa att ni vet! For pa natt satt sa har Madde fatt in natt satans virus pa sin kamera sa just nu ar alla bilder borta fran ca 3 veckor tillbaka... Sa vi ar lite ledsna! Men vi hoppas att nan hakker i Sverige kan hjalpa oss att fa fram det!

Nu hoppas jag bror kommer snart !
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Mariann

Hej Emily. Har varit i Oslo och fått läsa in dina tre senaste inlägg idag. Underbart med en promenad på stranden. Håller tummarna att du inte får några blåsor.

Kramar

2010-05-09 @ 18:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0