Bali:Kuta

Nu ar det inte sa lang kvar tills man ar hemma i verkligheten igen!
Sjukt, jag som inte trodde att jag skulle klara att vara borta 3 manader!
Men det har jag och kanner mej stolt over det!  

Aven om det har vart upp och ner i perioder, men i slutandan har det helt klart vart vart det!
Detta ar en semester med tjejerna som bara sker once in a life time, och vi har verkligen haft det underbart tillsammans!

Och det senaste dagarna har vi alla nog dock vart lite deppiga fast vi inte velat erkanna det, for idag ar dagen som vi fasat for. Och denna dagen har vi forsokt att skjuta bort sa lange som mojligt, men nu gar det inte langre...
Inatt sa ar Madde den forsta som lamnar oss, om ca 4 timmar sa aker hon till flygplatsen for att aka till Borneo! Sa det kanns valdigt trisst att  vi ska skiljas at efter sa lang tid tillsammans. Och det jobbiga ar att man inte vet nar vi kommer att ses igen, for Madde kommer nog att resa runt ett bra tag! 
Men hon kommer att fa det grymmt och det ar huvudsaken, och jag ar superglad for hennes skull!

Sjalv sa flyger jag till Bangkok imorgon, for att  vara dar nagra dagar innan jag ska hem till Sverige. Kanns lite sisadar om jag ska va arlig eftersom det ar sa oroligt dar just nu. Igar sa skot dom ju ledaren for Red Shirts sa stammningen ar nog ganska tryckt dar just nu. Men jag far hoppas pa att allt gar bra, och oroar mej sakert i onodan. 

Vi har haft det bra har pa Bali det sista dagarna iaf, Bror, Ida och en kompis till dom har vart med oss nu hela veckan och vi har haft det skit kul! Har vart sa kul att traffa dom igen!

Igar sa tog vi surflektioner har pa standen i Kuta. Kannde oss som 6 idioter forst men vart ganska snabbt bekvama med situationen! Det va ju samma for alla andra me har,  nan gang maste alltid vara den forsta! :) 
Och det va sa sjukt kul, men jobbigt som in i bomben!
Men jag lyckades anda att ta mej upp pa bradan och sta tills jag kom till land ganska manga ganger sa jag va super nojd! Trodde aldrig jag skulle komma upp ens! Men det va sa kul!
Dock va vagorna ganska sa stora sa visst kan vi alla erkanna att vi ar omma och har fatt en del blamarken idag! Men det va det klart vart! 

Pa kvallen i gar sa  gick vi pa en lite finare restaurang och kakade middag, for att fira lite!  Att vi haft en grym semester! Och sen vart det att vi gick ut och klubba lite!
En lyckad kvall med andra ord!

Men idag sa har vi inte orkat gjort manga knop, sa snart vantar sangen nan timme innan det ar dags att saga hej da till Madde!

Ta hand om er dar hemma!


Kommentarer
Postat av: Mariann

Underbart! Du skall vara stolt. Vi var nog några som trodde att du skulle komma hem tidigare. Jag har längtat efter att läsa i din blogg om dina äventyr så jag är sååååå glad att du stannade och bevisade för dig själv att du kunde. Vilket minne!

Massor med kramar.

2010-05-14 @ 20:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0