Diska verkar inte vara min grej!

Skedde en liten olycka här hemma!

Tänkte vara en bra flickvän och diska och fixa lite i köket.  Så jag börjar knepa och knåpa lite!

Gjorde ju en Dermal Anchor i Bangkok på handleden innan jag åkte hem, och den har ju allt gått bra med sen jag gjorde den!

Men när jag står och ska plocka in den rena disken i skåpet, så fastnar jag såklart och den rycks ur! Snopen som attans blev jag! Vips sa det bara och så va den ute! :/
Men ont gjorde det inte, känndes inte alls!

Brandon höll på att svimma han, va tydligen känsligare för sånt än jag trodde!  "Chicken" :P

Men jag lyckades med lite knep och knåp att krånga tillbaka den, så nu sitter den som en smäck igen. Tror nu dock att jag lärt mej lite av en läxa och ska ha plåster på ett tag till som dom rådde mej till!


25 års kris eller tonårstrost!?
Vem vet!


Nu åker plåstret på igen iaf!
Det kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0