Loppis!

Loppisen gick ju över förväntan idag!

Kom dit med en tankte på att kanske tjäna nån tjuga hit och nån dit. Från början skulle ju allt bara kastas, men sen sprang jag ju på denna annonsen i Sthlm City att Hornstull hade mega loppis! Så Killarna (Brandon & Plantin) va så snälla och följde me mej dit för att kränga lite saker. Tänkte att jag kan väl ge det en chans iaf, och sen får det gå som det går.

Plantin hade plockat ihop lite smått och gott även han, bla en Trädgårdstomte som va väldigt populär! Dock ångra han sej när han märkte hur stor efterfrågan det fanns för den. Så den blev mera våran maskot!
Men det Tackar vi Plantin för, utan den hade det inte vart samma sak! :)

Sluta iaf me att jag samla ihop 2282 kr på saker som bara skulle lämnas till UFF. Så jag är mer än glad! Synd för UFF dock ! :)
Men utan er killar hade det inte gått!
Tusen tack !


Kan ju knappast ha det bättre!


Brandon ägde!


Lasse kom även på besök!


Dagens Maskot, Dvärg, Trädgårdstomte...
Kärt barn har många namn!


Hjärtat vart lite trött efter ett tag! :)


Plantin lika så!


Men pengar blev det!


Avslutade kvällen med en grillning!
Bättre kan det ju knappast bli en solig söndag som denna!





Kommentarer
Postat av: Angelicah

åh vad avis jag blir!!önskar jag var med!! Loveya

2010-05-31 @ 09:53:44
URL: http://www.angelicah.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0