Malaysia: Kuala Lumpur

Godkvall hemma i stugorna!

Ville bara saga att vi overlevt annu en dag med shopping.
Emmilia och jag akte ivag kl 10 imorrse och kom hem 22:00 ikvall.
Sa 12 timmar blev det idag! :)
Finns helt sjuka shoppingcenter har, i det som vi va i idag bestod av 13 vaningar. Och hogst upp sa fanns det en nojespark med  bla en berg och dalbana! Tank om vi anda hade det hemma!
Och en del fynd har vi allt gjort...

Madde hangde med killarna fran Svedala ist, sa slapp hon frestas med att handla!

Imorgon ska vi ivag en svang igen saklart!
Far passa pa nu medans vi kan!

Dock kan vi ju erkanna att vi ar lite smatt oroliga for att ha overvikt pa planet till Bali pa mandag, vi skulle ju va ekonomiska me saklart nar vi boka biljetten, och tog ju bara 15 kilo i bagage vikt pa tva av vara vaskor. Sa det ar bara en ryggsack som far vaga 20 kilo, och vi kan nog alla va overrens om att vi har overstigit den gransen ganska rejalt. Sa vi kommer att fa kla pa oss en hel del pa flyget och forsoka mygla med handbagaget! :P
Annars sa far vi bara bita i det sura applet...
Sakerna ska me hem, sa ar det bara! :)

Finns inte mycket tid for somn just nu inte, har alldeles for mycket saker som man vill hinna me att gora. Va helt uppe i varv inatt sa sov bara 3 timmar!
Tur som sagt att vi hade en vilo vecka pa Koh Lipe!

Kan bjuda pa lite bilder fran min kamera som dock har vilat en stund nu medans Maddes gar pa hogvarv! Men nagra bilder har det allt fastnat pa linsen!




Utsiktsplatsen pa Phi Phi!


Loveli!


3D Brillorna pa, for har ska det tittas bio...


Och atas Salta Popcorn saklart! :)


Madde spexxar lite for oss pa Koh Lanta!


Njuter pa Koh Lipe av det underbara!


Emmilia och jag njuter av solnedgangen pa Kho Lipe!


Svart att fa nog av detta!


En del av kopcentret vi va i idag!


Hur kul ar inte detta da!?


Emmilia och jag va pa BH jakt idag! :)


Detta ar resultatet av tva dagars shopping i KL, hogersidan ar min. Vanster Emmilias!


Brandon, denna bilen kan du val ha nar du hamtar hem mej fran Arlanda!? :P


Nu ar kl 03:00 har, sa jag borde sova for lange sen!
Ska ge det ett forsok nu, tankte jag iaf!
Natti!


Kommentarer
Postat av: Mariann

Jag skulle vilja bo där. Tänk att sitta och titta på solnedgångar på kvällen och shoppa hela dagarna!

Eller????

Kramar

2010-05-05 @ 06:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0