Stockholmo!

Godmorgon!

Sitter just nu med en kopp varm choklad och kan verkligen inte sova ut, antar att jetlaggen sitter i! Har vaknat vid 06 dessa två dagarna, och har svårt att somna om. Tar nog tid att ställa om sej!

Resan hem gick jätte bra, Emmilia och jag hade ju sällskap hela vägen till Stockholm och det va skönt. Va bra läge för oss att lämna Bangkok när vi väl gjorde det på Onsdagen, för då va det verkligen oroligt. Polisen slog ju till på flera ställen i Bangkok, och dom närmade sej även våra gator. Det va flera hus som brann och orolig stämning över lag.. Så det va skönt att få åka!

Kan verkligen inte förstå att jag har vart borta i 3 månader, det trodde jag som sagt aldrig att jag skulle klara! Men det gjorde jag, och är så glad för det! För detta är en resa som alltid kommer att ligga väldigt varmt om hjärtat! Love my Girls, tack för underbara månader!

Men att få kasta sej in i Brandons famn på Arlanda va oslagbart! Underbart! Lycka! Kärlek!
Som jag har längtat!

Och nu sitter man här hemma i Sverige igen, har en underbart känsla i kroppen! Sommaren här ju även hittat hit och det är så fint överallt!
Detta kommer att bli en bra sommar, det känner jag på mej!
Försöker att leva i min lilla bubbla i helgen som det fortfarande känns som man befinner sej i. Passa på att njuta och ta igen!

På måndag är det dags att ta tag i verkligheten, men tills dess vill jag bara vara!
Leva i min egen dröm värld ett tag till!

Kommentarer
Postat av: Josefin Staaf

Fint inlägg, välkommen hem! ^_^



xxx

2010-05-23 @ 17:34:15
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0