Tröttis!

Sitter här i soffan och halvsover!
Känner av att det va ett tag sen man jobba nu.

Kom inte hem förns vid 01:30 inatt me, och sen va det bara upp och jobba igen vid 07:00.
Men det är bara bita i det sura äpplet, gött är det dock när pengarna rullar in! :)
Welcome to the real life!

Fick iaf träffa lite vänner efter jobbet. Sprang förbi Charlie på hennes jobb för att säga hej. Och sen så hade jag sån tur att Eleonor befann sej i Sthlm, så en fika med henne hann det bli me! Alltid lika kul!

Sen nu på kvällskvisten så tog jag och Brandon en cykeltur till söder för att styra upp mina piercingar som har bråkat lite det senaste dagarna. Men nu ska det nog bli ordning på dom me.

Våldgästa Plantan gjorde vi me, hade dock me kladdkakan som jag bakade igår så vi va välkommna! :)
Kladdkaka med Chili bakades det här hemma igår, gott som attans! Kan jag varmt rekommendera!

Hoppas verkligen att det blir gött väder i helgen, för jag vill göra en massa roliga saker!



Sjukt att det bara är 1 vecka sen detta va ens vardag!
Känns redan som en evighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0