Jag är rastlös!

Jag är rastlös och vill hitta på nått bus. Men Brandon han ligger och snorar i sängen han, helt fast i ett CSI avsnitt.
Nu har vi tagit det lugnt i 2 dagar, kollat ikapp på en massa serier och filmer. Och vi har behövt det, det handlar inte om det. Men jag är dock inte van. Så jag får lite dåligt samvete, för att man bara är inne på semestern. Men samtidigt så blir ju även denna semestern som en vardag för oss, och man orkar ju inte göra saker hela tiden. Det är nog mest en känsla av att jag inte vill missa någonting kul som finns att se!
Tur att Brandon tar ner mej på jorden ibland, som igår tex sägen han bla såhär;
- Du ser ju nått nytt varje dag! Tänk om du hade vart hemma i Sverige nu, då hade du minsann inte sett den tuffa lilla killen med dom rosa solglasögonen.
Så det va ju bara att skratta, och inse att det har han ju rätt i!
Imorgon så ska vi ta en buss tillbaka till KK, för att vara där ett tag igen. Vi har en liten plan iaf, tro det eller ej!
Vi vill båda göra en White Water Rafting, och ev klättra upp på Mt Kinabalu innan vi åker härifrån! Berget hänger väl lite på Brandon förkylning dock så det återstår att se. (och våran kondition såklart, som inte är på topp numera)
Men vi känner båda två att det finns ju lite mera att roa sej med i KK, biljard och bio mm..
Jag är ju dock bara nybörjare...
Tur att jag då har ett proffs som har tålamod med mej!

Kommentarer
Postat av: Ann

ja, lugn bara lugn! vila dej å ta det lugnt, man behöver inte va aktiv 24 timmar om dygnet... ni är ju på semester ;)

kram

2010-11-12 @ 14:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0