Bali: Kuta

Bali anropar Sverige!
Hallå!

Vi lever,  och vi har det bra! :)
Här är det varmt och gott, så vi klagar inte!
Pettan, ola och Danne va snälla och kom och hämtade oss på flygplatsen, så det va bara att hoppa på mopeden och dra till Kuta. Där hade dom redan fixat boende åt oss oxå, så det va bara att checka in. Guld grabbar!
Blev nån öl på kvällen för att fira att vi va nere, men sena blev vi inte för vi va helt slut.
Sov 17 timmar den natten, vaknade kl 17.00 dagen efter och fatta ingenting! men jag antar att det va väl behövligt.
Annars så solas det och badas lite! Har det bra med andra ord. Vi blir nog här i Kuta några dagar till för att se om Brandons nackspärr ger med sej. Men sen är planen att åka vidare på Bali.
Hur har ni det där hemma?
Berätta!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej :) Skönt att höra att ni har det bra! Här hemma går det bra, jobbar o sliter i kylan :P Sola o bada åt mig mee =D Kraam

2010-09-19 @ 16:40:29
Postat av: Jonatan

2010-09-19 @ 16:40:51
Postat av: Mariann

Jag har väntat och väntat på att höra från er ;o)

Sååååå underbart. Hoppas att "hans" nackspärr ger med sig.massor med kramar mamma Mariann

2010-09-19 @ 17:48:40
Postat av: Ann

härilgt att ni har det bra!

Hoppas nacken blir bättre fort!

njut å hade så himla bra, stor kram!

2010-09-20 @ 14:09:55
Postat av: Anette

Hej hopp. Moster här.... skönt att ni är framme. så slipper jag höra mammas tjat... hihih. det låter som ni har det bra.. Bada lite för mig med.. En sväng i baren oxå... känner att jag hör hemma där.. Jag kan släcka och låsa om ni vill. Här hemma är det skit väder.Men det är bra för GRÄSFRÖNA!!!! ville bara säga det..hihi. ha det nu så bra och va rädda om er. kram Moster

2010-09-21 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0