Kan fortfarande inte ta in det...

Man säger hej då till alla nära och kära. Men vi båda har väldigt svårt att ta in att vi inte kommer att ses på ett tag nu. Det känns liksom inte...
Undrar när det går upp för oss!?

Dock är det en lättnad med att jag inte mått dåligt denna gången, nu har jag ju mitt hjärta med mej på resan. Förra gången va jag ju ett vrak innan avgång. Så det är jag väldigt tacksam för!

Men mina vänner, det är ju inte ett farväl för alltid. Det är ju bara för stunden, jag får glädja mej med det när det väl går upp för mej! :)


Kommentarer
Postat av: Mariann

Har precis vait och sett Eat, pray and love med Julia Roberts, en riktig "Chic Flick". Hoppas att ni får det precis så underbart som hon hade det på Bali. På alla platser ni besöker. Ta hand om varandra. "mamma"

2010-09-15 @ 04:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0