VI insåg precis...

Att vi har yttligare en flygsträcka kvar på 12 timmar och 10 min. Vi är ju så smarta, så vi hade ju knappt kollat på biljetten, vi visste ju vilken tid vi skulle vara på arlanda och det räckte tyckte vi. Men kan ju inte göra så mycket åt saken iaf.
Men nu kika vi på biljetten här, och 12 timmar och 10 minuter kvar. Vi trodde att det skulle va som det första flyget typ, och det va på 6 timmar och 10 min. Men ack så fel vi hade, vi har det dubbla kvar.

Jag älskar min nya dator iaf, hur skönt som helst. Vi har precis tittat på 2 st tv avsnitt, så det är ett skönt tidsfördriv!


Snart får vi sola och bada!
Gött, gött!


Kommentarer
Postat av: Mariann

Sugen att se om ni är framme. Hoppas att flygresan och alla timmarna ni väntade gick "fort".

Hoppas att ni mår bra. Längtar att få läsa mer. Kramar och godnatt

2010-09-16 @ 04:50:08
Postat av: Mariann

Jag väntar och väntar. Har ni kommit fram?

2010-09-17 @ 05:33:03
Postat av: Tracy - BLOGGDESIGN!!

söt bild! :D man blir riktigt ressugen när man ser den (A)

2010-09-17 @ 05:56:57
URL: http://ghattas.blogg.se/
Postat av: ellie

vart e det ni ska då?:P

2010-09-17 @ 06:15:22
URL: http://elliesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0