Blommor

Efter våran bröllopsfest imorrse så gick jag och la mej och sov i några timmar till och vaknade inte upp förns vid 11. Dock så kände jag mej lite smått ledsen och jag vet inte riktigt varför. Magkatarren som har hållt sej borta i månader är även tillbaka. Jag antar att allting börjar krypa på en nu sakta men säkert, det är ju inte så lång tid kvar innan vi är hemma igen och det är mycket blandade känslor just nu.
Mariann, Marsue och Elena åke till ranchen imorrse men jag kände inte riktigt att jag var på humör för att följa med dom, så jag och Brandon stannade hemma i huset. Så vi gick över till en granne här på gatan i några timmar och hjälpte till att planterablommor i hennes trädgård. Och resultatet blev mycket bra måste jag erkänna, och det var även kul att ha någonting att göra! (för det var ju ett bra tag sen men aktiverade sej på det sättet)
Så fort jag kommer hem till våran nya lägenhet så ska jag slänga upp en blommlåda på balkongen med blommor i en massa glada färger!
Tiden bara sprang iväg idag känns det som, jag laddade ner några nya P3 Dokumentärer innan idag. Så när vi var klara med blommorna hann jag sitta ett tag i eftermiddagsolen och lyssna på en dokumentär på ipoden. Och nu har jag precis tagit en runda på löpbandet och känner att energin börjar hitta tillbaka. Så lagom såhär kl 21 på kvällen!
Oreo kom upp och mös med mej idag när jag kände mej lite nere!


Men sen satte vi igång och då vart det annat att tänka på!


Det var nämligen en hel del som skulle planteras.


Men ner i jorden fick vi dom.


Och nöjda med resultatet blev vi alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0