I Just Had Sex

Den här veckan har nog vart den underligaste veckan under hela sommaren på jobbet. Jag vet inte vad det är med folk men någonting är ju fel.

I onsdags när jag jobbade, det var dags för stägning och alla gästerna var påväg ut. Då har vi en kille som kräker ner sej själv över hela axeln, och för att toppa sitt första misstag så kissar han ner sej totalt när han reser sej upp.
Vi som jobbade trodde ju att det var ett skämt, beter man sej sähär när man är ute?
Igår så jobbade jag inne, och vi har ju en övervåning som jag tyckte jag såg till någon på men det hela såg lite suspect ut, så jag får med mej en kollega upp för att titta till att allting var som det ska.
När vi kommer upp så är det en tjej och en kille som är fullt upptagna med varandra, tjejen som var i full färd med att tillfredställa denna Idiot till kille slutar ju inte heller fast vi säger till dom.
Vad är det för fel på folk undrar jag!?
Vett och etikett, det verkar ju inte existera!

Kommentarer
Postat av: mariann

Och du tycker att det inte händer så mycket i Halmstad. Kära nån. Det verkar som om du har mer spänning på jobbet än någon annan jag känner.

Kramar

2011-08-13 @ 14:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0