Lediga dagar

Jag har ju lyxen att vara ledig måndag och tisdag denna veckan, och om jag njuter!
Igår vart det en lugn dag, jag va ute och motionerade en runda på morgonen och sen gick jag och fick mina nagla fixade, riktigt nöjd blev jag!
På kvällen så lagade jag och Brandon middag för en gång skull, flygande jackob bjöds det på!
Idag så har jag vart på Funktional Moves och sprang en runda på löpbandet, är alltid skönare att träna på morgonen för då kan man ligga hemma på kvällen med gott samvete!
Än s länge vet jag inte vad jag ska göra idag, kanske tar en fika på stan med Emmilia. Bara skönt att ha hela dagen på sej att göra vad man vill!

Kommentarer
Postat av: mariann

FINA !

2011-08-18 @ 00:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0