Sommarens stora event

Igår fick jag äran att följa med Richard, Jimmy, Danne och Brandon på Sommarens Event som Richard påstod. Vi åkte Ekeröd i Hörby, Skåne för att få äran att uppleva detta event som absolut inte gick att missa.
Och jag tror inte ni kan gissa vad det var!?
Vi var nämligen på Traktorpulling!

För det första så visste jag inte ens att det fanns en sport som hette något sådant, trodde ju mest att det var ett stort skämt när dom berättade det för mej.
Det är alltså traktorer som dom har byggt om med monster motorer, sedan ska dom då tävla på en viss sträcka om vem som kan dra ett släp längst.
Vissa av dessa maskiner trodde man ju både att hjärtat och trumhinnorna skulle blåsa ut ur kroppen när dom startade, dom var verkligen enorma.
För att sammanfatta en dag i Hörby på Traktorpulling kan jag ju säga att jag har nog aldrig sett så mycket asskracks och bönder på samma ställe.
Men tack Richard för att jag fick äran att åka med, för inte hade jag kunnat missa sommarens största event!



Kommentarer
Postat av: mariann

Tänk att man rest jorden runt men missat detta. Konstig värld vi lever i. Hoppas att någon bjuder med mig nästa år.

2011-08-15 @ 22:17:02
Postat av: Emely

du är välkommen, återstår dock att se om jag själv åker! :)

2011-08-15 @ 22:48:19
URL: http://emelykullman.blogg.se/
Postat av: Ann

men hjärtat, du är väl hemma med traktorer? ;)

puss

2011-08-17 @ 09:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0