Tall Ship Race

Här har det vart fruktansvärd dålig uppdatering, man får be om ursäkt för er som faktisgt är inne och kikar varje dag.
Men det enda man har gjort det senaste dagarna är att jobba, jobba och jobba. Jag var ju som sagt ledig i Fredags eftermiddag och då tog vi en sväng på Tall Ship Race som hade kommit till stan. Mäktiga båtar!
Vi började eftermiddagen med att kika på Swingfly, sedan fortsatte vi till Ungdomstältet som hade en åldersgräns på 13-25 år, där var vi tvugna att göra ett alkholtest för att komma in. Men väl inne fick vi leka av oss, (skadade mej också ganska duktigt ) och se Tove Styrke framträda. Tove är nog min nya Idol måste jag påstå, det scenspråket och utsrålningen är det inte många i sån ung ålder som besitter.
Sen gick vi vidare för att kolla på Timbuktu, och även det var bra. Och efter det fick jag kalla det natta, eftersom jobbet kalla på ett långpass dagen efter!

Kommentarer
Postat av: mariann

Aj som du slog dig. Skönt att vara lite ledig. Kramar

2011-08-09 @ 19:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0