Tankar

Sitter just nu och lyssnar på Coldplay och funderar, mycket tankar just nu är:

- Vad tusan ska man hitta på i höst och vinter!?

Det lutar tyvärr åt att vi bli kvar i Halmstad, just nu så orkar jag inte ens tänka på en ny flytt. Vi har ju dessutom ett 1:a hand kontrakt på våran lägenhet, och då blir man ju bekväm.
Stockholm lockar ju såklart, men att veta att man kanske har boende i 6 månader åt gången känns ovisst och just nu orkar jag inte flytta runt. Tanken på att packa ner allting igen känns så långt borta...
Dessutom så har vi ju underbara vänner i denna stad, så vi får göra det bästa av saken. Unna oss lite vardagslyx så vi överlever hösten och vintern i denna spökstad.
Mitt stora problem är mera vad jag ska jobba med i höst, jag har lite på gång men ingenting som är definitivt vilket gör mej lite nervös då jag är en sådan människa som gärna planerar lite i förväg. Hatar ovissheten även om det kanske ibland kan vara nyttigt för en. Hur som helst så kommer ju allting att lösa sej, det gör det ju alltid.
Vi har dock pratat lite lätt om att åka iväg nån månad i höst och vinter, vart, hur och när har vi ingen aning om än. Men det känns som ett måste, på något sätt är man bortskämd med det nu och kan inte tänka ser att riktigt slå sej till ro än. Allting är som sagt bara lösa planer, det jag helst önskar just nu är att få tillbaka en någolunda normal vardag i mitt liv. Träffa vänner, komma igång med träning och ha kul!
Vem vet, kanske blir det ännu en roadtrip i USA!?

Kommentarer
Postat av: mariann

Jag tycker att det blir roligt om ni stannar i Halmstad ;o) Vet hur det känns. Jag har i alla fall börjat tänka att det skall bli jättekul till hösten att börja med nya elever och små ettor. Det ska bli kul, det ska bli kul, det ska......

2011-08-12 @ 22:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0