Lördagmorgon

Godmorgon!
Sitter här i köket med Bosse och väntar på att Emmilia och Brandon ska vakna till liv. Men det känns som att jag kan få vänta ett tag! :)
Själv har jag mått så fruktansvärt illa sedan igår (Nej jag är inte gravid). Det slog till på jobbet efter att jag druckit 2 koppar kaffe för att bli av med min koma trötthet. Och sedan satt det i vill jag lova, så om det vart en koffein förgiftning eller om det är någon sorts magsjuka på G, ingen aning men det visar sej väl.
Sova kan man ju inte göra när man mår så illa iaf, därav sitter jag är sedan en tid tillbaka!
Kvällen igår spenderades i soffan, och planen för idag är att ta sej till Gekås för att förhoppningsvis handla lite julklappar, har nämligen inte köpt en enda ännu. Jag har ingen julkänsla överhuvudtaget i kroppen och det är lite tråkigt. Vi får hoppas att det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0