Onsdag

Jaha, så vad har vi pysslat med idag då?
Jo jag har jobbat och det var ju så himla kul!!! *Not*
Det har vart dåligt med träning nu i veckan, var på ett spinningpass i Måndags men sen igår har jag kännt mej lite småhängig. Har fått lite ont i halsen och svettas om vartannat. Kanske bara är varningar på tant-tecken!?
Men varför är det så att det dåliga samvetet kryper fram så fort man slarvar med träningen? Och hur kommer det sej att man även slarvar med maten så fort man har inte tränar. Jag har nog dålig karaktär...
Så istället har jag cyklat hem från jobbet dessa dagar, bäddat ner mej i soffan och läst en bok. Jajjemen du läste rätt, har kommit in i en period när jag är sugen på att läsa igen och det är mysigt.
Just nu läser jag en bok skriven av Denise Rudberg, den är lätt att fastna i, inte alls svårläst och lite tjejig. Det är hennes första bok i en serie som kriminalroman!
Så det är så jag fördriver tiden här hemma en Onsdagkväll. Och sen ska jag nog även titta på Bonde söker fru, för även om jag inte har följt alla avsnitten så måste jag ju bara veta hur det gick för bönderna nu i efterhand.


Kommentarer
Postat av: lars

Som du jobbar behöver du inte oroa dig över dålig karaktär. Alla tappar motivationen, jag vet. Det gäller bara att variera träningen så mycket som möjligt och fokusera på målet när lusten tryter. Utan mål är man dödsdömd och svackorna blir tunga att ta sig ur.

2011-12-11 @ 21:26:37
URL: http://pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0