Premiär tur!

Det blev ingen Wakeboard idag, alla va för sega imorrse efter frukost. Så vi ska ta en heldag imorgon ist!
Eftersom vi är 5 st som reser tillsammans just nu, och det är egentligen bara Martin och Brandon som kan köra moped så blir vi lätt lite låsta. Så imorrse for Emmilia och Martin iväg på lite ärenden, och kvar va vi framför datorn. Jag blev ju dock för rastlös, så det va ju bara att ta tjuren vid hornen! Jag hyrde en moped och Nathaile fick åka tillsammans med Brandon!
Jag har aldrig kört moped hemma innan utan bara testat ett fåtal gånger nu under resan. Men idag va min moped premiär, och det gick kanon! Jag trängde mej fram i Phuket Town och i Patong. Vi skulle nämligen se den nya filmen med Christina Auguilera och Cher, Burlesqe och den va helt okej! Mycket sång och dans, och det gillar vi!
Och jag måste erkänna att jag är stolt över mej själv för att jag vågade köra, och till och med Brandon fick jag beröm ifrån!
Det blev ingen Wakeboard igår, alla va för sega imorrse efter frukost. Så vi ska ta en heldag idag ist!
Eftersom vi är 5 st som reser tillsammans just nu, och det är egentligen bara Martin och Brandon som kan köra moped så blir vi lätt lite låsta. Så imorrse for Emmilia och Martin iväg på lite ärenden, och kvar va vi framför datorn. Jag blev ju dock för rastlös, så det va ju bara att ta tjuren vid hornen! Jag hyrde en moped och Nathaile fick åka tillsammans med Brandon!
Jag har aldrig kört moped hemma innan utan bara testat ett fåtal gånger nu under resan. Men idag va min moped premiär, och det gick kanon! Jag trängde mej fram i Phuket Town och i Patong. Vi skulle nämligen se den nya filmen med Christina Auguilera och Cher, Burlesqe och den va helt okej! Mycket sång och dans, och det gillar vi!
Och jag måste erkänna att jag är stolt över mej själv för att jag vågade köra, och till och med Brandon fick jag beröm ifrån!
Jag fick en grön fin moped!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0