Shopping sugen

Vi hamnde ju i ett shopping centrum här i Penang igår, och jag blir ju så sugen på att handla! I Malaysia så har dom så himla mycket fina skor, ska allt se om jag kan hitta nått par iaf!
Och sen kostar mycket av kläderna  15 ringit (ca 30 kr) så vi ska nog kunna hitta någonting där med! Vill ju byta ut mina kläder nu innan USA, för det jag reser i just nu är jag så fruktansvärt trött på! Mycket är ju urblekt och sletet nu med... Och där borta hade det vart kul att få känna sej lite fräch och fin!
Tur för mej då att vi ska åka till Kuala Lumpor imorgon, och då är det 2 dagar med shopping inplanerat! Tänkte även skicka hem en kartong till Sverige igen om det är så att man fyndar en massa saker!
Detta är fynden från KL förra resan med tjejerna, jag och Emmilia hitta en hel del!
Hoppas på lika bra flyt även denna gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0