Svettlökar x2!

Har precis kommit hem från min dagliga motionsrunda och idag fick jag även mr B med mej som kryat på se från sin obligatoriska förkylning! (han har ju haft lite otur att bli förkyld konstant den senaste tiden, och denna veckan har vi nattbussen från Siem Reap att skylla på.)Kul med sällskap va det iaf!
På hemvägen så provade vi att ta en annan runda än jag normalt har gjort. Vi sprang längs med stranden hela vägen hem!
Och stunder som då gillar jag att va just här, vid havet i Kambodja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du e gumman! försöker här hemma med....jobbigt när man inte kommer i jeansen efter jul!! ja skyller på oscar!:P saknar dej!

puss puss

2011-01-18 @ 14:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0