Vilket nyår det blev!

Oj oj oj, vilken kväll vi fick igår.
Jag hade bestämt möte men några vännen från Norrtälje som också är på denna ön, och såg verkligen fram emot att träffa dom. Men ack, så blev det icke!
Påklädda och klara vid 21 tiden redo för att fara iväg på moppen, kommer det världens ösregn! Och det håller i sej, vill jag lova! Så det va ju bara att avvakta, jag blev butter och besviken medan Brandon mest skrattade åt mej!
Så va gjorde vi, jo Brandon läste bok och jag spela data spel. Vi hann även med att spela en hel del kort, som Brandon även vann!(Vilket händer aldrig annars...)Jippie vilket nyår tänkte jag... Och jag blev mer och mer besviken, tänkte att om det nya året börjar såhär, hur ska det då sluta!
Men vid 23.20 lugnade det ner sej lite på väderfronten (trodde vi), så vi pälsade på oss kläderna och iväg for vi! Jag som sminkat mej kvällen till ära, fick åka med solglasögon mitt i natten... Så väldigt smart ut kan jag lova... NOT!
Men iväg kom vi, fick stanna till vid en hamn för att se alla fyrverkerier vid 00.00-slaget! Det va vackert, vi såg alla som även small av på Koh Samui så hela himlen spraka i alla möjliga färger! Å fick en köss av min prins! :)
Efter vårt lilla stopp så hade vi bara en sak i sikte nu, Full Moon Party! Man har ju hört så mycket om det, och vi ville verkligen inte missa det nu när vi va här! Och det va helt sjukt kan jag bara meddela. Ca 30 000 personer på samma strand, alla dricker bucket´s och dansar runt som galningar! Behöver jag nämna att jag inte hitta mina Norrtälje vänner... Galet att se och uppleva!

Ett nyår som jag trodde skulle bli katastrof timmarna innan, blev en riktigt lyckad kväll tillslut!
Välkommen 2011!

























Kommentarer
Postat av: mariann

GOTT NYTT ÅR. Vilken tur att det slutade regna. Vi hade en underbar kväll med god mat, gott vin och goda vänner. Kramar 2011, MARIANN

2011-01-01 @ 14:54:05
Postat av: Josefin

Vilken häftig start på året, Full Moon Party på riktigt! God fortsättning på det nya året och massa kramar!



xxx

2011-01-12 @ 03:40:24
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0