15/7-2011, 2 år av Kärlek!

Den 15 Juni år 2009 så träffades jag och Brandon, Så idag firar vi alltså 2 år tillsammans.
För 2 år sedan idag så gick vi på östra stranden och såg solen gå upp, vi pratade om allt mellan himmel och jord och allting känndes så himla bra.
För 2 år sedan så skickade Brandon ett sms till mej med låten som som Lifehouse har skrivit "Hanging by a moment", där dom första raderna lyder:
Desperate for changing 
Starving for truth 
I'm closer to where I started 
Chasing after you 
I'm falling even more in love with you 
Letting go of all I've held onto 
I'm standing here until you make me move 
I'm hanging by a moment here with you 

I'm falling even more in love with you 
Letting go of all I've held onto 
I'm standing here until you make me move 
I'm hanging by a moment here with you 
I'm living for the only thing I know 
I'm running and not quite sure where to go 
And I don't know what I'm diving into 
Just hanging by a moment here with you


Tre dagar efter denna mysiga strandpromenad och sms fram och tillbaka så kommer Brandon med sin lilla resväska och flyttar rätt in i min lilla studentlägenhet, och kliver rätt in i mitt liv och hjärta.

Jag älskar dej Brandon♥

Kommentarer
Postat av: mariann

Jag älskar er båda! xoxoxoxo

2011-07-15 @ 14:46:29
Postat av: Evelina

Massor av grattis till er! ;)

2011-07-17 @ 22:49:03
URL: http://ewwox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0