Ännu en dag med en massa Gekåsfamiljer

För att väga upp det ständiga dåliga vädret så tog jag och Emmilia oss en tur till Gekås igår. Shopping blir man ju på nått sätt konstigt nog glad av. Även om det bara varar för stunden!
Vi skulle som sagt mest bara titta, men behöver kanske inte nämna att det är svårt att bara titta!
Denna gången var vi berätta på ännu en eventuell vangsstöld, så nummret skrev vi genast upp! Dock slapp vi springa runt och leta denna gången, folk höll fingrarna i styr!
Nu tar det nog ett tag innan jag åker till Gekås igen, folk var helt hysteriska igår!
Denna vagnen ägde vi för dagen!


Jajjemen, köa för att ens behöva komma in gjorde vi med!


Som tur va gick det ganska snabbt!


Sen var det dags för lunch, då va det bara att "parkera" kundvagnen!


För Emmilia blev det Lax!


Själv åt jag köttbullar!


Efter en en heldag på Gekås och konstant huvudvärk skulle vi äntligen betala!


Sedan var vi mer än någonsinn Redo för hemfärd!

Kommentarer
Postat av: mariann

Får vi se er på TV?

2011-07-28 @ 11:24:36
Postat av: vicky

hahaha jag var på gekås igår me :)

2011-07-28 @ 15:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0