Isak ♥

Underbara Isak kom till världen på Nyårsafton 2010/2011, han är son till min bästa vän Camilla. Eftersom jag har vart ute och rest under större delen av Camillas graviditet så har jag bara kunnat följa henne genom internet. Det känndes sådär kul att lämna Sverige och inte kunna få ta del av allt detta, men tack vare Skype så fick jag följa med så gott jag kunde. Jag fick se hennes mage växa och bli större, och även kunna få se Isak som nyfödd lite bebis.
Men i Söndags så hade jag 1 timme över i Sthlm och lyckades möta upp Camilla och Isak, och jag är så glad att äntligen ha fått träffa mina hjärtan.
För som jag saknat er! ♥

Kommentarer
Postat av: mariann

Så gulligt. Visa det inte för Brandon, han kommer att bli nervös. ha ha ha

2011-07-05 @ 14:19:21
Postat av: Emely

Finns bilder då Brandon håller i Isak med, dom såg ut att trivas! :)

2011-07-05 @ 15:08:33
URL: http://emelykullman.blogg.se/
Postat av: mamman till Isak ;)

Åhh hjärtat! så vackert! alla ni och din text! Känns såå fantastiskt att träffa dig och krama dig! Vi vill träffa er så mkt mkt meeer! ska göra allt för att få ner oss till h-stad! längtar såå efter er! Vet du vad? vi kan ju ringa varann när som helst nu! hihi..Älskar dig enormt me love! puss

2011-07-05 @ 23:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0