Miljonär

När jag och Brandon var ute och reste så fick han ju hem ett brev om att han skulle få ärva pengar från en avliden släkting, och när jag säger pengar så snackar vi miljoner!
Allt var ju såklart några fula skojare som bara pratade strunt.
Idag när jag öppnar upp min Fackebook så har jag fått ett liknande mail, som det står;
"My dear Kullman,I am the lawyer to Late Mr Vladimir Kullman, your relative and from your country who left huge money with the bank here worth several million Dollars.He is a big Gold & Oil Dealer but died on plane crash on his business trip.Contact me for details for this claim.You should reply me here or through my email address:...........@yahoo.com,thank you."

Så är det nån i familjen Kullman som läser denna blogg, och kan ge mej ett gott besked om att det är en släkting som faktiskt finns med detta namn?
Några miljoner hade nämligen inte suttit fel!?



Kommentarer
Postat av: mariann

Brandon, gift dig med henne. Då blir du ju delvis miljonär. Lycka till med Vladimir. Kramar

2011-07-21 @ 10:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0