Nya Tag

Det senaste dagarna så har jag tappat greppet helt känns det som, jag har inte riktigt lust att göra någonting. Jag kommer liksom inte igång, jag äter strunt, har ingen lust att träna och känner mej bara allmänt trisst. Vilket inte alls gör det hela bättre, utan tynger samvetet ännu mera.
Jag tror att det är nog inte förns nu som man har börjat "landa" lite här hemma, och då börjar ju genast alla tankar spinna i huvudet på en om vad man ska hitta på till hösten osv. Och just nu har jag inte en aning om vad som kommer att hända.
Vart ska vi bo? Vad ska vi jobba med? Ska vi kanske resa igen?
Ja ni vet, tusen frågor helt enkelt och inga vettiga svar för tillfället.
Imorgon är jag ledig, ska försöka sova så att man känner sej utvilad för en gång skull. Sen ska jag nog börja med något nytt, lägga upp en någorlunda veckoplanering för mej själv. Får börja med att boka in träningsdagar, (även om jag inte alls har lust att gå dit just nu) för jag vet att jag mår så mycket bättre av det i längden. Sätta upp lite nya mål att sträva efter helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: mariann

Planera din dag. Träna. Ät ordentligt. Vila. Ta en stund och tänk på något av resmålen ni besökt. Betänk hur lycklig du är och på hur bra du har det. Positiva tankar. Jag skjuter hösten framför mig. Inte ännu. Kramar

2011-07-08 @ 21:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0