Aj Aj Aj

Bröjade ju som sagt jobba kl 14.00 idag, skrev in mej och skulle vara snäll och hjälpa killarna att flytta på en Boxmaskin som dom hade ställt på uteserveringen dagen till ära. Dock gick det ju inte riktigt lika bra som det var tänkt, killarna drog ju i och jag han inte få bort foten utan klämde stortån ganska duktigt så att hela nageln har lossnat från fästet, alltså hela nageln! Den sitter fast lite i ena kanten, that's it.
Och ont gjorde det vill jag lova, så ikväll har jag haltat runt i ett par flip flop, för att gå i ett par gympaskor det går inte just nu, och kommer antagligen inte att gå på ett par dagar.
Känns lite sisådar att detta hände nu, att gå utan stortånagel (som jag antar att det blir) en hel sommar, känns som en ganska stor infektionsrisk. Samtidigt som man ska vara glad för att det är tillräckligt varmt för att gå i sandaler!
Såhär fint omplåstrad blev jag av mina kollegor!

Kommentarer
Postat av: Ann

Vännen så himla tokigt!!! Se nu till att ha tån tejpad så att du får nageln kvar så länge det bara går!!!! skyddet från nageln gör nytta fast den är lös, huvva!

kramar!!!

2011-06-30 @ 07:42:42
Postat av: mariann

Aj Aj är nog inte det enda jag skulle skrika. Det finns ett slags gel-plåster som du skall använda. Köp på Apoteket.

2011-06-30 @ 08:22:36
Postat av: Emely

Tack för det olika tipsen, antar att man får prova sej fram! :)

Men en obehaglig känsla är det vill jag lova!

2011-06-30 @ 08:33:33
URL: http://emelykullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0