Morgonpigg men ändå trött!

Har vart full fart på mej här på morgonen, om det beror på en tå som dunkat hela natten eller om det är nått annat det vet jag inte, men sova har jag inte kunnat iaf!
Så imorrse så har jag släng ihop en banankaka eftersom vi hade en del bananer jag inte kommer hinna äta upp innan dom ruttnar. Bra för Brandon och Henke som får fikabröd igen med andra ord, för jag ska inte äta av den! :)
Har även fått en tid till distriktsköterska idag för att kika på stortån, lika bra tyckte jag eftersom vi åker bort i helgen och då har jag ingen möjlighet att checka upp det.
Så nu hoppar jag i mina flip flops för att cykla ner till Bulls där jag jobbar lunch idag. Välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0