Morgontrött

Har precis ätit fullkorns havregrynsgröt och känner mej mycket mätt och belåten! Dock är jag fruktansvärt trött, ögonen svider och har svårt att hålla sej öppna. Idag vaknade jag när Brandon gick upp klockan 8, och kunde inte alls somna om. Egentligen så är det ju logiskt att jag är trött när jag jobbar till 02 på natten och det tar ett tag innan man kommer i säng när man väl kommit hem. Men idag är jag ledig, mycket skönt!

Gårdagen gick jätte bra på jobbet, gästerna flödade och tiden sprang iväg. Det gillar jag!
Kanske är lite tidigt att påstå redan nu, men det känns som om att jag är lugnare i mitt sätt att arbeta. Jag stressar inte upp mej lika lätt som jag gjorde för nått år sedan, vilket är fruktansvärt skönt! Sen kanske det blir en helt annat 5:a när industrisemestern drar igång och vi kommer att ha CP mycket att göra, det återstår helt enkelt att se.
Men just nu känns det kanon, och jag trivs med det och det verkade som att även gästerna gjorde det med tanke på det snälla orden som jag fick höra!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Vad kul att du uppskattade det :)! Råder dig att testa det!



kram

2011-06-16 @ 12:47:25
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0