Onsdag

Det är värst vad det går fort att komma tillbaka till ens gamla vanor, har var hemma lite med än 1 vecka och det känns redan som om att man aldrig har vart borta.
Sitter med en kopp te, och tvättmaskinen går på högvarv. Igår var jag och köpte träningskort och körde ett Body Pump pass för första gången på väldigt länge, vilket även känns av i kroppen idag. (som det natruligt vis ska)

Klockan 16 börjar jag jobba idag, och tills dess kommer jag nog att hålla mej hemma. Det är inte förns nu man har landat känns det som, för det första dagarna hade vi så otroligt mycket att göra så man va ju helt speedad. Nu har tröttheten krypit på så man sover gärna nån extra timme när möjligheten ges.
Igår kväll så planterade jag Lyckliga Lotta i våra balkonglådor, och måste erkänna att jag är mycket nöjd med resultatet! Brandon förstår sej inte på mej, som så gärna vill ha blommlådor. Själv tycker att att det är ett måste om man har lyxen att ha balkong! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0