Rastlös

Jag förstår inte varför jag inte bara kan vara hemma, läsa en bok och bara koppla av!?
Så fort jag är ledig så är det tusen saker som jag vill hinna att göra, och det gör mej extra stressad att vi inte har allting man hade önskat till lägenheten.
Samtidigt som man inte vill samla på sej för mycket eftersom vi inte har nån aning om hur det blir till hösten. Men för mej är det viktigt att trivas, därför har jag svårt att göra saker halvdant.
Imorrse så började jag att riva ner bården som satt i köket, för att vi ska kunna måla vitt där med. Jag trodde ju dock att detta måste ju vara en lätt match, kan ju inte ta alltför lång tid. Men ack så fel jag hade..
Vi har alltså inte ett stort kök, men ändå stod jag 3 timmar senare och slet med att få loss den där jävla bården. Den satt ju som sten! Nu är det hur som helst borta, så ikväll kanske vi drar på med det första lagret med färg.
Eftersom jag igår efterlyste en vän som villa åka med till Gekås idag eller imorgon, utan vidare resultat fick jag idag åka till jysk och stilla mitt shoppingbehov. Kom därför hem med en  vit TV-Bänk som blir perfet till vardagsrummet! Och eftersom jag är ledig imorgon med, och alla andra jobbar så kanske det slutar med en tripp till Gekås iaf, återstår att se!
Men att bara sitta hemma i min ensamhet, där är jag inte bra på så mycket har jag konstaterat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0