Sovmorgon

Äntligen Söndag!
Brandon sover som ett litet barn, han har kanppt haft möjligheten att ta igen sömnen sedan vi kom hem så idag försöker jag vara extra tyst tills han vaknar. (Vilket man aldrig vet när han gör, kanske 16?! vem vet?)
Själv vaknade jag vid 10 tiden vilket är sent för mej, även om jag önskade att jag kunde sova lite till! :)
Så jag har vart iväg till Ica och handlat frukost och lite inför middagen, men nu när det är gjort har jag ingen aning om vad jag ska hitta på! Vi har ju ett stort Ica Maxi rätt över gatan, vilket knappast kan bli bättre. Bara att lasta cykelkorgarna fulla så är man ju i stort sett hemma med allting.
Jag är ledig idag igen , har ett schema denna veckan så är lite utav jobb varannan dag. Kan vara skönt på ett sätt, men att få två dagar i rad är ju aldrig fel. Kommer nog i framtiden får vi hoppas.
Helgen har vart fullt ös på jobbet, igår var det ju dock så dåligt väder. Det regnade i stort sett hela dagen, hur tusan är det möjligt? Det är snart slutet av juni, men som det känndes igår kunde man ju tro att det är Oktoberoch hösten är påväg.
Nu får sommaren ta och komma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0